Servis zariadenia kuriérom
Nieste z Bratislavy ? Nevadí, naša spoločnosť ponúka servis/opravu zariadenia prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD alebo Packetou. Hlavné výhody tejto služby sú, že každý jeden balík je poistený proti poškodeniu pri preprave.
Postup pri oprave
Požiadanie o opravu Vášho zariadenia je jednoduché. Zašlite nám pokazené zariadenie a my ho opravíme. Postupujte takto:
Krok č. 1: Registrácia zariadenia a odoslanie žiadosti
Budete potrebovať :
- vyplníte online objednávku, kde napíšete presný model a sériové číslo zariadenia
- následne popíšete chybu/poškodenie na Vašom zariadení
- vyplníte Vaše kontaktné údaje
- po prečítaní potvrdíte všeobecné obchodné podmienky
- Vašu online žiadosť odošlete
Krok č. 2: Zaslanie produktu
- zariadenie a príslušenstvo dôkladne zabaľte
- balík označíte objednávkovým lístkom (po vypísaní online žiadosti Vám bude zaslaný na e-mail)
- balík bude vyzdvihnutý ďaľší pracovný deň kurierskou spoločnosťou DPD alebo Packetou
Krok č. 3: Oprava zariadenia
- po prijatí zariadenia Vás budeme kontaktovať do 24 hodín s výsledkom opravy, v prípade diagnostiky s odporúčaním na opravu.
- po následnej komunikácii s Vami zariadenie opravíme.
- balík zašleme ešte v deň realizovanej opravy.
Záruka po oprave
Na opravené zariadenia poskytujeme 90-dňovú záruku