Servis zariadenia kuriérom

Nieste z Bratislavy ? Nevadí, naša spoločnosť ponúka servis/opravu zariadenia prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD alebo Packetou. Hlavné výhody tejto služby sú, že každý jeden balík je poistený proti poškodeniu pri preprave.

Postup pri oprave

Požiadanie o opravu Vášho zariadenia je jednoduché. Zašlite nám pokazené zariadenie a my ho opravíme. Postupujte takto:

Krok č. 1: Registrácia zariadenia a odoslanie žiadosti

Budete potrebovať :

 

  • vyplníte online objednávku, kde napíšete presný model a sériové číslo zariadenia
  • následne popíšete chybu/poškodenie na Vašom zariadení
  • vyplníte Vaše kontaktné údaje
  • po prečítaní potvrdíte všeobecné obchodné podmienky
  • Vašu online žiadosť odošlete
 

Krok č. 2: Zaslanie produktu

  • zariadenie a príslušenstvo dôkladne zabaľte
  • balík označíte objednávkovým lístkom (po vypísaní online žiadosti Vám bude zaslaný na e-mail)
  • balík bude vyzdvihnutý ďaľší pracovný deň kurierskou spoločnosťou DPD alebo Packetou
 

Krok č. 3: Oprava zariadenia

  • po prijatí zariadenia Vás budeme kontaktovať do 24 hodín s výsledkom opravy, v prípade diagnostiky s odporúčaním na opravu.
  • po následnej komunikácii s Vami zariadenie opravíme.
  • balík zašleme ešte v deň realizovanej opravy.

Záruka po oprave

Na opravené zariadenia poskytujeme 90-dňovú záruku

Váš balík môžeťe sledovať po kliknutí na obrázok nižšie :

Objednajte si kuriéra


Späť
WhatsApp
Messenger
E-mail

Main Menu